Tuesday, November 9, 2010

I loveeeee Pom-pons!!!!







                                                                           Lanvin

I simply adore pom-pons and Lanvin of course, but when i saw the last photo i was really disappointed!!! This bag cost 1, 475$ and it looks like play day in kindergarten! So i cant imagine who will spend this amount for that " Cirque du Soleil" look a like bag! :) Sorry about that , maybe some of you will like it, but this is a big No for me!!!  :)
Mislim da ne postoji ženska osoba koja ne voli ono što Alber napravi , umirala sam za svim ovim stvarčicama sa pufnicama , i naravno napravila svoju verziju šešira ( ali o tome kad dođe Sunce i leto ) :) , ali ne mogu da vam opišem kako sam se osećala kada sam ugledala ovu poslednju sličicu i nazovimo torbu!Ah...kakvo razočarenje!!!Podseća me na neki projekat iz likovnog, dečijeg igranja u vrtiću, u jednom trenutku  mi zaliči i na cirkus, ali nikako nije vredno cene koju treba platiti za ovo čudo! :) Meni se lično ne dopada, ali eto ideje kako da provedete jedno popodne igrajući se ukoliko vam se svidi, platno, kanapi, pufnice od muslina i eto torbe!!! Možda budem probala da napravim ogrlicu ili samu pufnicu, ali ništa ne obećavam! :)